Kako povećati ROI uz pomoć Facebook i Google oglasa u 2023. godini

Kao vlasnik biznisa ili digitalni marketar, znate da je povećavanje povrata investicije (ROI) od ključnog značaja za uspeh vaših kampanja. Ovo je posebno važno kada je reč o oglašavanju plaćenom po kliku (PPC), gde zapravo plaćate za svaki klik na vaš oglas. Sa pravim strategijama, PPC može biti veoma efikasan način da se privuče saobraćaj, ali i potencijalni klijenti i prodaja za vaš biznis.

Pa, kako da obezbedite da iz vaših PPC kampanja dobijete što više moguće na platformama poput Google-a i Facebook-a u 2023? Ovo su neke od najboljih strategija za razmatranje.

Koristite napredne opcije ciljne grupe za maksimalan ROI na Google-u i META-i

Jedna od najvećih prednosti PPC oglašavanja je mogućnost da usmerite svoje oglase na određene grupe korisnika. Google i Facebook nude veoma granularne opcije za targetiranje, koje vam omogućavaju da stignete korisnike na osnovu faktora poput demografije, interesovanja, ponašanja i još mnogo toga. Koristeći ove opcije za kreiranje ciljanih kampanja, možete se uveriti da su vaši oglasi viđeni od strane pravih ljudi, što može povećati šanse za konverziju.

kako povecati roi 2023

Na primer, recimo da vlasnik ste biznisa koji prodaje opremu za rekreaciju na otvorenom. Možete da koristite opcije za ciljnu grupu na Google-u ili Meta-i da pokažete svoje oglase samo korisnicima koji su izrazili interesovanje za rekreativne aktivnosti na otvorenom, kao što su planinarenje ili kampovanje. Ovo bi pomoglo da se uverite da su vaši oglasi vidjeni od strane ljudi koji su verovatnije zainteresovani za vaše proizvode ili usluge. Međutim, pored ovakve segmentacije obavezno treba testirati i “broad” targeting, odnosno izuzetno široku publiku i vidite koji tip segmentacije korisnika odgovara najviše za vaše reklame.

Isprobajte različite formate oglasa da biste pronašli šta radi najbolje za vaš biznis

Još jedan ključ za povećanje ROI je da isprobate različite formate oglasa i vidite šta radi najbolje za vaš biznis. Na Google-u i Meta-i su dostupni mnogi različiti formati oglasa, uključujući tekstualne oglase, oglase sa vizualima, carousel oglase, video oglase i još mnogo toga. Isplati se da isprobate različite formate da vidite koji najbolje funkcionišu za vaš biznis.

Na primer, možda ćete otkriti da video oglasi imaju visoku snagu privlačenja i da su efikasniji u pokretanju konverzija od statičkih oglasa sa slikom. Sa druge strane, možda ćete otkriti da su tekstualni oglasi bolji iz finansijskog aspekta i donose bolje rezultate za vaš biznis. Ključ je da isprobate različite formate i vidite šta radi najbolje za vaše specifične ciljeve i ciljnu grupu. Kada je u pitanju PPC oglašavanje, ovde zaista nema pravila već je neophodno sve testirati i pronaći optimalno rešenje.

kako povecati roi

Poboljšajte svoje rezultate PPC kampanja kroz A/B testiranje

A/B testiranje je tehnika gde poredite dve različite verzije oglasa da vidite koja od njih radi bolje. Ovo može biti korisno sredstvo za fino podešavanje vaših kreativa u reklamama, ciljne grupe i drugih elemenata kako biste obezbedili najbolje moguće rezultate.

Na primer, možda ćete kreirati dve verzije oglasa – jednu sa crvenim dugmetom za poziv na akciju i jednu sa zelenim dugmetom za poziv na akciju. Možete zatim da pustite oba oglasa malom delu vaše ciljne grupe i vidite koja od njih radi bolje. Na osnovu rezultata, možete odlučiti da pustite oglas sa boljim rezultatima za ostatak vaše ciljne grupe.

Optimizujte svoje oglase za mobilne uređaje da bi privukli više konverzija

S obzirom da sve više ljudi pristupa internetu preko svojih pametnih telefona, neophodno je da obezbedite da vaši oglasi budu “mobile friendly”. Ovo znači da treba da budu lako čitljivi i da se dobro razumeju na malom ekranu, i da treba da se brzo učitavaju kako bi se korisnici osećali što prijatinije i kako bi njihovo iskustvo bio intuitivno.

Prema nedavnom istraživanju, više od polovine saobraćaja sajtova sada dolazi sa mobilnih uređaja, pa je važno da obezbedite da su vaši oglasi optimizovani za korisnike mobilnih uređaja. Ovo uključuje korišćenje tehnika responzivnog dizajna kako biste obezbedili da vaši oglasi izgledaju dobro na bilo kom uređaju, i korišćenje brzo-učitavajućih formata oglasa kao što su AMP (Accelerated Mobile Pages) kako bi vremena učitavanja bilo što kraće.

kako povecati roi uz google ads

Pratite sve trendove u PPC oglašavanju da biste bili korak ispred

Svet PPC oglašavanja stalno se menja, sa novim tehnologijama i najboljim praksama koje se pojavljuju. Da bi ste bili ispred igre, obratite pažnju na industrijske vesti i prisustvujte relevantnim konferencijama i događajima. Ovo će vam pomoći da budete u toku sa najnovijim trendovima i da obezbedite da koristite najefikasnije strategije za vaš biznis.

Na primer, možda ćete želeti da pratite trendove kao što je porast glasovne pretrage, sve veće korišćenje veštačke inteligencije i mašinskog učenja u PPC-u, ili sve veću važnost personalizacije. Prateći ove trendove, možete se uveriti da su vaše PPC kampanje uvek na vrhu industrije.

Takođe, može biti korisno tražiti obuke i edukativne resurse kako biste bili u toku sa najboljim praksama u PPC-u. Ovo može uključivati prisustvovanje webinarima, pohađanje online kurseva ili pridruživanje različitim zajednicama ili grupama iz vaše industrije. Investiranjem u sopstveno obrazovanje, možete postati efikasniji PPC marketar i doneti bolje rezultate za vaš biznis.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *