Koje faze obuhvata SEO i kako se one rade?
Da li ste ikada pokušali da pronađete određenu informaciju na internetu, ali niste uspeli jer je bila negde na drugoj strani pretrage? E pa, to se neće desiti vašim posetiocima ako optimizujete svoj sajt za pretraživače. Optimizacija za pretraživače, poznata kao SEO, je ključna ako želite da vaš sajt bude vidljiviji i privuče veći broj posetilaca.
U pitanju je proces koji zahteva strpljenje, konstantan rad i prilagođavanje. Ukoliko se uradi kako treba, može dovesti do povećanja vidljivosti sajta na pretraživačima, privlačenja novih posetilaca i poboljšanja konverzija.
U ovom tekstu ćemo vam objasniti kako se radi SEO, jer kada razumete proces, moći ćete da unapredite vidljivost svog sajta i privučete više korisnika.
3 važne faze koje obuhvata SEO
Kada se radi SEO, važno je znati da on obuhvata tri ključne faze koje su ključne za uspeh.
Prva faza je SEO audit
Sastoji se od detaljne analize sajta kako bi se identifikovali problemi i nedostaci koji mogu uticati na njegovu vidljivost na pretraživačima. U ovoj fazi se istražuju ključne reči, struktura sajta, brzina učitavanja i drugi faktori koji mogu uticati na rangiranje vašeg sajta na pretraživačima.
Zatim sledi On-page optimizacija
Podrazumeva optimizaciju sadržaja i strukture samog sajta. To uključuje pravilno korišćenje ključnih reči u naslovima, meta opisima, alt tagovima za slike, kao i poboljšanje strukture URL-a i interne povezanosti stranica. Ova faza ima za cilj da vaš sajt bude što je moguće relevantniji za pretraživače u odnosu na ključne reči za koje se optimizuje.
Poslednja, ali ne manje važna faza – Off-page optimizacija
OFF page optimizacija fokusira se na aktivnosti koje se sprovode van sajta kako bi se povećala njegova vidljivost. Ovo uključuje izgradnju kvalitetnih i relevantnih linkova sa drugih sajtova, društvenih mreža, kao i aktivnosti na forumima i blogovima. Cilj ove faze je da se poveća autoritet vašeg sajta na pretraživačima, što može pozitivno uticati na njegovu vidljivost.
Sada kada znate koje su tri faze SEO optimizacije sajta, možete da se upustite u poboljšanje vidljivosti svog sajta na pretraživačima i povećanje broja posetilaca.
Obratite pažnju na ovu stvar kada je linkbuilding u pitanju
Kada je u pitanju izgradnja linkova, važno je naglasiti da kvalitet linkova igra ključnu ulogu u SEO optimizaciji. Kvalitetni linkovi dolaze od relevantnih sajtova koji imaju autoritet i reputaciju na određenoj temi. S druge strane, loši linkovi sa nekvalitetnih sajtova koji imaju spam sadržaj mogu negativno uticati na vidljivost vašeg sajta. Zato je važno obratiti pažnju na kvalitet linkova koje gradite i izbegavati neetičke taktike poput kupovine linkova ili korišćenja nevidljivih tekstova kako bi se manipulisalo pretraživačima.
Šta možemo zaključiti…
Uz sve navedeno, naglasićemo da SEO nije jednokratni proces već zahteva kontinuiran rad i praćenje promena na pretraživačima. Algoritmi pretraživača se stalno menjaju i evoluiraju, a sa njima i strategije SEO-a. Stoga je važno pratiti trendove i prilagođavati strategiju optimizacije kako bi se vaš sajt održao na vrhu pretrage. Kada se završi tehnička analiza i uradi ON page, potrebno je biti konzistentan kada je u pitanju off page optimizacija. Ako vam je potrebna pomoć u tome, SEO usluge verujemo da bi vam dobrodošle.
Komentari