Hogan patike
Urbano, opušteno i svesno je krilatica kojom se kompanija Hogan iz Sjedinjenih Američkih Država rukovodi prilikom kreiranja proizvoda. Zato i nije čudno što su Hogan patike izuzetno tražene, a posebno među mlađima, ali i među onim ljudima koji su svesni svoje vrednosti i koji istovremeno žele da uživaju u njihovoj udobnosti.
Interesantno je i to da većinu modela karakteriše deblji đon, što u velikoj meri utiče na udobnost, pa je to i jedan od razloga zbog koga se mnogi odlučuju baš za kupovinu patika ove američke kompanije.
Patike umesto cipela
Nekako se mnogo češće patike vezuju za muškarce nego za žene. Međutim, ukoliko znate da postoje i Hogan patike koje su tako dizajnirane da mogu vrlo lepo da se uklope i uz haljine čak, onda nije čudno što se mnoge žene odlučuju upravo za njih. Pored toga što su izuzetno interesantnog dizajna, one su specifične i po đonu koji je prilično debeo. Sve to ne utiče samo na udobnost, već i pomaže damama da se osećaju kao da nose štikle, a pritom ne moraju da brinu o tome da li će im to teško pasti ili ne.
Ova američki bre ne zaboravlja ni muškarce, naravno. Brojni su modeli dostupni u našoj zemlji, a sve njih, kao i ženske Hogan patike karakteriše đon čija debljina i te kako utiče na udobnost. Naravno, postoje i modeli, u okviru kojih je primetan nešto tanji đon, ali sve to opet ni u kom slučaju nema uticaja na udobnost u negativnom smislu.
Izuzev udobnosti, jedna od osnovnih karakteristika patika ovog američkog brenda jeste i izuzetan kvalitet. U zavisnosti od toga za koji se model neko odluči, ima mogućnost da odabere Hogan patike u okviru kojih je gornji deo od kože, na primer, a na nekima su prisutni i metalni detalji, koji u velikoj meri čine da patike izgledaju luksuznije.
Uložak od memorijske pene takođe postoji kod većine modela. Naravno da kao i svaka kompanija, tako i ova nastoji da sve modele unapredi, odnosno da kupcima u okviru svake kolekcije ponudi i neki atraktivniji model.
Ali sve to nauštrb boja, reklo bi se, zato što su mnogi modeli dostupni u tri osnovne varijante i to crnoj, beloj i sivoj. A ono što ih čini atraktivnim jesu detalji, koji su obično u zanimljivim bojama.
U principu, radi se o brendu, čiji proizvodi su namenjeni nešto mlađoj populaciji. Naravno da sve to ne znači da brend koji je 1986. godine osnovan u Njujorku, kako bi bilo olakšano poslovnim devojkama da funkcionišu, odnosno da Hogan patike mogu da nose ceo dan, a da im to ne predstavlja problem, nije namenjen ni pripadnicima nešto starije populacije.
Upravo zato što je brend imao za cilj olakšavanje života poslovnim ženama, akcenat je u ženskoj kolekciji stavljen na đon koji je deblji i koji bi na taj način trebalo da zameni štikle. Danas naravno to nije slučaj kod svakog modela.
Iako se nekome čini da su Hogan patike samo patike, to se ipak ne može reći, ako se uzme u obzir da ova kompanija naročitu pažnju posvećuje upravo istraživanjima, kako bi konkretna patika bila što kvalitetnija. Sem toga, vrši se i dvostruka provera, a svaki model ima jedan skriveni detalj, što ga čini još interesantnijim.
Komentari