Ideje za poboljšanje marketinga firme
Svaka firma, da bi se izdvojila od ostalih koji se bave sličnom ili istom delatnošću, mora dosta truda da uloži za stvaranje sopstvenog identiteta.
Formiranje identiteta firme vodi do stvaranja brenda koji će biti jedinstven i prepoznatljiv. Nameće se pitanje koji je to najbolji put za marketinško napredovanje i koji su to marketinški potezi koje treba povući.
Vidljivost na vebu
Danas nema marketinga i reklamiranja bez interneta i veb dizajna. Svaka ozbiljna firma mora da obezbedi prostor u tom virtuelnom svetu, a to podrazumeva formiranje veb sajta, i njegovo dalje održavanje i ažuriranje. U tom segmentu treba detaljno isplanirati troškove i odrediti koja je to grupa ljudi koju želite pridobiti. To je jedan ozbiljan posao, i velika je zabluda da sve to možemo sami da održavamo i vodimo – najbolje bi zapravo bilo angažovati veb dizajnera koji će biti odgovoran za imidž firme i vašeg poslovnog ugleda.
Reklama kao moćno sredstvo
Dobro je poznato koliko reklama utiče na rast prodaje i kreiranje brenda. Kada se govori o marketingu jedne firme, reklamiranje je nešto što bi moralo biti prioritet. Međutim, reklamiranje je ono što zahteva i mnogo ulaganja, odnosno novca. Reklama na internetu i televiziji košta najviše, ali treba imati na umu da nema boljeg načina za poboljšanje poslovanja i isticanje među konkurencijom.
Izrada vizit karti
Vizit karte su i dalje neprevaziđen deo širenja gotovo svakog poslovanja. Uvek su uz vas, i nadjačale su i upotrebu mobilnih telefona. Jer, za uručivanje vizit karte potreban vam je sekund, dok za memorisanje kontakta u telefonu ipak treba nešto više vremena. Kako da taj neko kome ste dali vizit kartu nju i sačuva? Tu na scenu opet stupaju i originalnost i dobar izgled kada je izrada vizit karti u pitanju. Danas su mogućnosti štampe mnogo veće i unapređenije nego nekad, pa se koriste vrlo efektne vizit karte sa reljefnim izgledom, zlatotiskom, mat podlogama i svim onim što predstavlja jedan savremen izgled i upućuje na to da klijent ima posla sa jednom kvalitetnom firmom.
Kreiranje vizuelnog identiteta prethodi svakom daljem marketinškom potezu
Vizuelni identitet firme predstavlja sve ono po čemu se određena firma prepoznaje na tržištu . Kada se formira firma, jedna od prvih marketinških poteza jeste osmišljavanje loga firme. U tome je važno iskoristiti neke trikove prilikom izbora izgleda, kombinacije boja i slova na logu. I o ovoj situaciji najbolje je konsultovati se sa stručnjakom, koji će sve te trikove primeniti i kreirati jedinstven izgled.
Izrada reklamnog materijala kao marketinški potez
Kada je kreiran logo, ili pak slogan neke firme, može se pristupiti kreiranju štampanog reklamnog materijala. Reklamni materijal je onaj materijal na kome će taj logo i vaša ponuda kratko i jednostavno biti istaknuti i koji će biti distribuiran do potencijalnih kupaca. To su razni flajeri, leci, brošure i katalozi, koji će i postojećim i budućim kupcima približiti usluge ili proizvode koje firma nudi. Dizajn reklamnog materijala može mnogo uticati na aktiviranje kupca, te bi valjalo i pažljivo ga isplanirati i osmisliti. I on govori mnogo o samoj firmi – ukoliko kupcu ponudite moderan izgled, kvalitetan štampani materijal, njegovo mišljenje o vašoj firmi biće i znatno bolje.
Komentari