Koje prednosti donosi online banka? Bankarsko poslovanje po meri svakog

Online banka menja osnovni način poslovanja jedne banke izuzimajući direktan kontakt sa klijentima koji prerasta u virtuelnu komunikaciju i saradnju. 

Internet je zaista uprostio mnoge sfere života i svakodnevni način funkcionisanja, pa ni banke nisu izuzete od toga. Upravo su one ostvarile ogromne prednosti, a najpre to što mogu da usluže veći broj klijenata i da im budu bliže jer se komunicira on-line, pružajući usluge daljinskim putem.

Koje prednosti vlasnici računa imaju zahvaljujući elektronskom bankarstvu? Zašto sve više ljudi bira ovaj način poslovanja sa bankom? Koje su sve usluge u opticaju?

Pročitajte sve u daljem nastavku teksta.

1# Online banka štedi vreme i novac svim korisnicima

Ogromna prednost internet poslovanja, a koje su primetili svi korisnici, jeste da su u mnogo manjoj obavezi odlaska u banku, a da pri tome obavljaju mnogo više poslova sa njom. Online banka odobrava: 

 

  • otvaranje računa putem interneta, 
  • plaćanje i prenos novca bez kontakta, 
  • uvid u račun 24/7h, 
  • pristup svim uslugama banke,
  • kontakt sa radnicima banke je online…

 

Ove usluge izuzetno ubrzavaju novčane transakcije i ostvarivanje finansijskih usluga pa klijenti štede vreme, ali ova usluga štedi i novac. Naime, online banka daje veliki popust na korišćenje ovih usluga jer imaju veliku korist kroz ubrzavanje poslovanja što je osnov za stvaranje profita.

2# Pojednostavljenje procedura

Bilo da se odobrava kredit, traži novčana pozajmica, otvaraju računi…sve usluge su mnogo jednostavnije kada ih banka online putem obrađuje i odobrava.

Internet je olakšao bankama prikupljanje dokumentacije pa mnoge informacije dobijaju internetom od samih institucija, a klijenti obezbeđuje samo osnovne podatke. Za postojeće klijente je taj rok još i kraći pa se u nekim situacijama za manje od pola sata odobravaju sredstva i zaključuje posao, sve putem interneta, bez odlaska u banku.

Klijenti se sada susreću sa manje poteškoća pri ostvarivanju svojih zahteva, a i banci je olakšan posao jer digitalno obrađuje sve informacije, brže ih obrađuje i rešava sve zahteve.

Telefon i kompjuter su načini za pristupanje online bankama

Dugo vremena je jedino poboljšanje bankarskih usluga bio bankomat koji je obezbeđivao gotovinu i bez odlaska u banku. Danas se gotovo isključuje korišćenje gotovine jer se veliki deo plaćanja obavlja virtuelno, uz pomoć kartica ili telefona.

E-banking i M-banking su dve važne usluge koje obezbeđuju pristup računu putem telefona ili kompjutera. Pored ove usluge pojavila se i jedna potpuno nova – Google pay koja isključuje i korišćenje kartica i omogućava beskontaktno plaćanje putem mobilnog telefona koji je sada jedini potreban za overu transakcije.

Online bankarstvo je relativno nova usluga, ali se konstanto razvija i unapređuje tako da klijenti stalno dobijaju proširen paket usluga i nove mogućnosti. To privlači sve više njih pa banka širi svoje poslovanje i uvećava broj klijenata.

Prednosti se primećuju u svakoj usluzi, od otvaranja računa za samo 15 minuta pa do složenijih procedura kao što je odobravanje dugoročnih kredita i sličnih usluga. Zbog toga, banka danas ne mora ni da postoji u fizičkom obliku da bi pružila usluge svojim klijentima i tu je još jedna velika prednost online banke.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *