Koliki je značaj reklamnih materijala za uspeh firme?

Promotivni materijali  su isplativ markentiški metod da firme i kompanije dopru do potencijalnih klijenata i zadrže postojeće klijente. I manjim  preduzećima koja tek počinju sa radom promotivni materijali su koristan i isplativ način da skrenu pažnju ciljne grupe na sebe i svoj brend.

Pokloni kompanije omogućavaju brzo prepoznavanje brenda. Reklamni materijal predstavlja izvrstan način za stvaranje novih kupaca i klijenata kao i za građenje lojalnosti sa postojećim klijentima.

Efekti promo materijala su dugoročni

Promo materijali su predmeti koji služe za komunikaciju i povezivanje sa klijentima, partnerima, kupcima i drugim interesnim grupama. To je način da se poveća prepoznatljivost brenda. Reklamni materijali su dizajnirani sa logom i imenom kompanije.

Efekti  promotivnih materijala su dugoročni. Ako kompanija na koorporativnom događaju deli promotivni poklon, on će se sigurno dugo pamtiti i zadržati u svesti klijenata i po nekoliko meseci. To znači da je dovoljno da jednom isporučite neki promotivni materijal i da klijent nekoliko meseci bude angažovan oko njega tako što će napraviti kontakt sa kompanijom ili kupiti proizvod.

Niska cena promo materijala

Promotivni materijali imaju mnogo benefita za kompanije. Najvažniji benefit je niska cena i to je razlog zašto se koriste u markentiške svrhe. Upotreba reklamnih materijala je mnogo isplativija u odnosu na ulaganja u medijske i druge marketinške kampanje. Promotivni materijali su uvek vredna investicija koja god vrsta biznisa i veličina preduzeća da je u pitanju.

Da bi se isplatilo ulaganje u promotivne  materijale potrebno je da kompanija prethodno osmisli strategiju izrade materijala. Preduzeće bi trebalo da ima jasnu ideju kome su promotivni pokloni namenjeni i šta želi njima da postigne, odnosno, koji je krajnji cilj kampanje.

Štampani reklamni materijali

Štampani promotivni materijali služe tome da kompanija bude prepoznata u javnosti, kao i da se klijenti bolje upoznaju sa kompanijom sa kojom dolaze u kontakt. To su: vizit karte, fascikle, flajeri, posteri, memorandumi, koverte, itd. Svi ovi materijali imaju odštampano ime kompanije, njen logo, osnovne informacije o proizvodu ili usluzi i kontakt informaciju.

Reklamni materijali utiču direktno na povećanje prodaje

Preko promotivnih materijala kao što su npr. majica, šolja, kalendar, kancelarijski materijal, i drugo, na kojima je odštampano ime i logo, kupac se upoznaje sa kompanijom i onim što ona nudi.

Klijenti prepoznaju kompaniju i njene proizvode ili usluge odmah čim ugledaju logo.  Osnovni razlog zbog kojeg se promotivni materijali dele ja da uz promotivni poklon klijenti  zapamte i prepoznaju biznis.

Time se utiče na kupca jer će on pri sledećoj kupovini najverovatnije izabrati proizvod kompanije  čiji logo sa promotivnog poklona mu je ostao u svesti.

Promotivnim materijalima se ukazuje pažnja ciljnim grupama

Promotivni materijali ostavljaju utisak profesionalnosti, šalje se poruka da je kompaniji stalo do klijenata. Kompanija  ukazuje pažnju klijentima kroz opipljiv proizvod koji je za klijente i koristan u svakodnevnom životu, kao što su kancelarijski pribor, power bank, čaše, privesci, itd.

Zaposleni su najbolji ambasadori svake kompanije. Zato bi kompanije trebalo da vode računa o svojim zaposlenima i što se tiče poklanjanja promotivnih materijala. Kao idealan poklon, koji će zaposleni ceniti, može biti promotivni tekstil kao što su torbe, majice, sportska oprema, ili promotivna galanterija kao što su novčanici, setovi za vina, itd.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *