Benefiti koje donosi izrada sajta
Danas je postojanje web sajta vašeg biznisa jednako važno, ako ne i važnije nego prodavnica, adresa ili broj telefona. Istraživanja su pokazala da 6 od 10 kupaca očekuje da brendovi imaju sadržaj na Internetu o svom poslovanju. Nemojte da dozvolite da vas vaši klijenti traže i da pronalaze vašu konkurenciju! Bilo da ste vlasnik ili menadžer biznisa koji širite i razvijate, donosimo vam 10 razloga zašto je izrada sajtova tema o kojoj treba da razmislite i napravite vaš web sajt još danas.
Online prisustvo 24 sata dnevno
Posedovanje sajta znači da će vas korisnici uvek moći pronaći – bilo kada, bilo gde. Čak i van radnog vremena, vaša sajt nastavlja da pronalazi i osigurava da pridobijate nove klijente. Korisnicima nudi praktičnost jer mogu pristupiti informacijama koje su im potrebne u udobnosti njihovog doma, bez dodatnog pritiska da moraju da odu u kupovinu, što se pokazalo kao naročito bitno na vrhuncu pandemije koronavirusa. Osim toga, kako većina firmi danas ima svoj sajt, postoji velika šansa da izgubite klijente u odnosu na konkurenciju ako ne budete na Internetu.
Razmena informacija
Najjednostavnije rečeno, web sajt nudi brz i jednostavan način prenošenja informacija između kupaca i prodavaca. Možete navesti radno vreme, podatke za kontakt, prikazati slike vaše lokacije ili proizvoda i koristiti obrasce za kontakt kako biste olakšali upite od potencijalnih kupaca ili povratne informacije od postojećih. Možete čak i da otpremite promotivne video zapise kako biste zaista angažovali vaše klijente i prodali vaše proizvode na efikasan i isplativ način. Ovo je takođe dobar način da promovišete svoje kanale društvenih mreža i izgradite online zajednicu sa vašim klijentima
Verodostojnost
U današnjem savremenom svetu postoji očekivanje da bilo koja renomirana kompanija ima neku vrstu prisustva na Internetu. Potencijalni kupci verovatno neće imati poverenja u bilo koje preduzeće koje nema telefonski broj ili fizičku adresu, a isto se može reći i ako preduzeće nema sopstveni sajt i email adresu. Ovo su korisni alati za razmenu ključnih informacija o vašem poslovanju sa klijentima i odgovaranje na sva pitanja koja mogu imati. Štaviše, kvalitetan sajt koji se lako koristi čini da se klijenti osećaju ugodno koristeći vaše usluge, jer će pretpostaviti da mogu očekivati isto pozitivno iskustvo u svim oblastima vašeg poslovanja.
Smanjuje troškove
Osim što jednostavno prikazujete informacije, vaš web sajt možete koristiti i za prodaju robe i usluga direktno potrošačima, u nekim slučajevima uklanjajući potrebu za upotrebom “pravih” prodavnica koje uključuju velike operativne troškove (plate osoblja, iznajmljivanje, komunalije – da navedemo samo neke). Uklanjanje ovih režijskih troškova takođe će vam omogućiti da snizite cene, dajući vašem preduzeću pravu konkurentnu prednost. Sajt se takođe može koristiti interno u okviru vašeg poslovanja; da li imate vesti koje želite da podelite sa kolegama ili imate neke važne informacije kojima menadžment treba da pristupi? Sajt vam može uštedeti mnogo vremena jer je sve što vam treba na jednom mestu i možete mu pristupiti u bilo kom trenutku.
Proširenje tržišta
Pošto je vaš web sajt dostupan svima u celom svetu, mogućnost probijanja geografskih barijera nikada nije bila lakša. Svako ko ima pristup Internetu, iz bilo koje zemlje, moći će da pronađe vašu firmu i kao takav postaje vaš potencijalni kupac.
Informacije o kupcima
Analitički alati vam omogućavaju da identifikujete ko je vaš tipični kupac, kako vas je pronašao, šta mu se dopada. Na taj način možete da prilagodite vaše poslovanje da biste maksimalno povećali kupovinu putem vašeg sajta. Raznovrsni raspoloživi podaci takođe vam mogu pomoći da bolje razumete kako vaši kanali društvenih mreža utiču na vaš brend, pa čak mogu i da istaknu mogućnosti za promenu aspekata vašeg poslovanja van Interneta, poput vremena otvaranja poslovnica, promocija i asortimana proizvoda.
Oglašavanje
Alati poput Google AdWords -a ili oglašavanja na Facebook-u daju vam moć da dosegnete klijente sa mnogo većom tačnošću i pouzdanošću nego tradicionalnim metodama oglašavanja van Interneta. SEO i online oglašavanje odličan su način za podizanje svesti o brendu, a ako se vrše pravilno, saobraćaj na vašem sajtu se može povećati. Budite prva firma koju potencijalni novi kupac vidi pri pretraživanju određenog proizvoda ili usluge na Google-u i koristite kontakt stranicu vašeg sajta ili webshop kako biste olakšali kupovinu proizvoda ili pronalaženje maloprodaje.
Online konkurencija
Ako nemate web sajt, velika je verovatnoća da će ga vaš konkurent napraviti (ako već nije), a to znači da propuštate pridobijanje novih kupaca i prilike da budete u prvom planu. Od ključne je važnosti da ne propuštate nijednu priliku, jer ako je vi propustite vaša konkurencija sigurno neće.
Stalno dostupna korisnička služba
Web sajtovi pružaju lakši način pružanja korisničke usluge. Nudeći odgovore na redovno postavljana pitanja u odeljku FAQ (Frequently Asked Questions = često postavljana pitanja), možete smanjiti troškove korisničke službe i uštedeti vreme i novac, a pružiti mnogo više informacija. To takođe znači da korisnici mogu odmah dobiti odgovor i uštedeti vreme, što pomaže u podsticanju pozitivnih odnosa sa korisnicima na duži vremenski period. Ovo bi moglo biti korisno za vas, jer se sve pozitivne povratne informacije mogu postaviti u recenzije i korisnička iskustva, a ako su vaši klijenti srećni nema razloga da to i ne pokažu.
Šanse za rast
Web sajtovi su generalno odlična mesta na koja možete pozvati potencijalne investitore. Sajt pokazuje šta vaša kompanija radi, šta je postigla i šta može postići u budućnosti.
Komentari