Benefiti upotrebe reklamnih šatora

Reklamni šatori su poštovani zbog svoje svestranosti, atraktivne estetike i praktičnosti. Ono što možda ne znate o njima jeste da se oni mogu koristiti kao vrlo efikasni promotivni alati. Iznajmljivanje i izrada šatora za lokalne kompanije posebno je važna za nastup na sajmovima, a reklamni šatori se preporučuju i za posebne događaje u prostorijama kompanije ili sponzorisane lokalne događaje. To je odličan način da vaše preduzeće bude zapaženo.

Ostvarivanje prednosti nad konkurencijom je neophodno u bilo kojoj industriji. Prilike brendiranja ne treba zanemariti.

Šta treba da sadrže reklamni satori?

Jasno je da izrada šatora podrazumeva pripremu odlićnog marketinškog nastupa na nekom događaju i da je važno da se potencijalnim korisnicima pošalje konkretna i precizna poruka i da se pažnja javnosti privuče. U tom slučaju se posebno radi na strategiji reklamiranja kako bi poruka koju neka kompanija želi da pošalje bila tačna, konkretna i interesanta. Međutim, osim poruke, slogana i logotipa, reklamni satori moraju da sadrže i sledeće podatke.

Posebno mesto na šatoru treba da zauzimaju kontakt podaci. Ovo su detalji o pozivu na akciju koji su neophodni kada promovišete svoj brend. Ali ovi detalji ne bi trebalo da zauzimu previše prostora na vašem šatoru.

Kontakt broj i veb lokacija su dovoljni. Kupci koji vas smatraju korisnim moći će da vas pronađu nakon događaja. Ali da bi vam javnost bila korisna, morate ostaviti snažan utisak, ne samo zahvaljujući izgledu samog šatora, već i pomoću informacije o svojoj kompaniji na šatoru.

Platforme društvenih mreža su danas ozbiljan marketinški alat!

Upotreba društvenih medija povećala se do te mere da ako ljudi žele da znaju više informacija o određenom brendu, oni idu direktno na naloge kompanije na društvenim mrežama. Pouzdanost i upotreba platformi društvenih medija poput Facebook-a, Instagram-a, Tvitter-a, LinkedIn-a i drugih povećana je i sve veći broj korisnika informacije o kompanijama traži na društvenim mrežama. Dakle, olakšajte korisnicima tako što ćete upisati nalofe sa društvenih mreža na vašem promo šatoru i omogučite im da brže dođu do vas. Ove informacije morate inteligentno izložiti na šatoru kako ne biste nepotrebno popunili prostor na njemu zbog čega vaš šator u tom slučaju može da izgleda neuredno.

Boja vašeg šatora

Većina ljudi bi rekla da boja šatora nije bitna, ali ovo očigledno nije tačno. Studije pokazuju da boje igraju važnu ulogu u donošenju odluka ljudi. One predstavljaju različita raspoloženja, emocije i još mnogo toga. Ako ste velika kompanija i boja se lako može povezati sa vašim brendom ili u vašoj industriji, preporučljivo je da tu boju koristite za svoj šator.

Ako je u pitanju manja kompanija, morate dobro da razmislite koje boje želite da predstavljaju vaš brend, a zatim ih koristite na svom promo šatoru.

Rešite se minimalističkog izgleda

Ako vam se sviđa jednostavan izgled, to možete učiniti za svoj promotivni šator. Ali ako idete minimalistički, morate to učiniti kako treba. Minimalistički dizajn pri izradi šatora može biti rizičan posao. Morate napraviti veliku, kreativnu i impresivnu prezentaciju kako bi se vaše prisustvo osetilo i kako biste ostavili snažan utisak na ciljnu grupu koju želite da privučete.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *