Kada se koriste roll up baneri?

Ako ste nekada bili u Kini ili je tamo bio neko vama blizak, verovatno ste videli ili čuli kako funkcionišu restorani brze hrane, manji restorani i kafići kada nema mesta za još gostiju. Nekako, kroz nekoliko sekundi i pred vama, iz najmanjih kutija na svetu konobari, prodavci i vlasnici, očas posla stvore stočić, stolice i neki suncobran kako biste mogli da se smestite i uživate u supi, nekom napitku ili nekom specijalitetu kuće. Sigurno se sada pitate kakve to veze ima sa roll up banerima kada nisu isto, ali varate se. Vlasnik jednog restorana razvlačeći nešto što niste primetili u momentu stvara mesto za nove goste i dodatnu zaradu, a roll up baneri očas posla postaju prenosiva reklama čineći da vaš posao bude prepoznatljiviji i profitabilniji. Iako nemaju ništa zajedničko, ostvaruju isti cilj, što već dovoljno govori da su roll up baneri deo reklamnog materijala koji je obavezan za svaki biznis. 

Gde su roll up baneri najpotrebniji?

Ovaj vid banera, koji fizički postoji, predstavlja najbolji oblik prenosive reklame. Izrađeni su tako da se razvlače iz šipka i lako oko nje motaju, te uz jednu dodatnu stojeću šipku stoje gde god vi želite. To ih čini odličnim za promocije svih vrsta, bilo da se dešavaju na izložbama, sajmovima, kongresima, konferencijama. Uvek ih možete postaviti tako da budu što vidljiviji većini i tako da upućuju upravo na vas. Njihova primena je višestruka. 

Često se može čuti pitanje da li je dobro na baner postaviti samo ime, logo brenda, neki slogan ako postoji. Naravno da jeste. Međutim, ako je to jedini baner koji imate, onda traćite dragoceni prostor da sebe predstavite. Ovo je dobro samo kod brendova koji su svetski poznati, kod onih za koje je svako čuo, od 7 do 77 godina, s kraja do drugog kraja sveta. Ako niste jedni od njih, onda iskoristiti bolje reklamu koju imate pred sobom i koja košta zaista malo. Roll up baneri se koriste da se na njima istakne vaša ponuda. To najpre može biti osnovna ponuda, i posebno je važno tako uraditi ako ste na početku svog poslovanja. Van toga, najbolji su kada se koriste za isticanje nečega posebnog u okviru onoga što nudite, nekog posebnog ili novog proizvoda, usluge, neke akcije i slično. Roll up baneri vam nude mogućnost da ponuda na koju i sami tipujete i na koju najviše ulažete bude primetnija i samim tim profitabilnija. 

Kako roll up baneri treba da izgledaju?

Sve je u dizajnu. Jedan dizajn banera mora da bude unikatan, autentičan, privlačan i da jasno komunicira. U fizičkom smislu imate dosta prostora, jer su roll up baneri dugi dva metra, a širina može biti od 80cm do 120cm uglavnom. Mnogo prostora koji daje dosta mogućnosti. Ako imate dizajn koji privlači pažnju, jasno komunicira ponudu, primamljivo deluje vašoj ciljnoj grupi, sadrži pozitivne misli vašeg brenda, onda imate roll up baner koji čini vaše prisustvo vidljivim i koji radi najbolju reklamu u datom trenutku. Zato su odlični za sajmove, izložbe, kongrese, ali su veoma upotrebljivi i korisni u samoj firmi, ispred nje, u kancelariji i vašoj radnoj okolini uopšte.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *