Kako je korona uslovila ekspanziju internet kupovine?

Da je prodaja putem društvenih mreža i samih sajtova, tj. online prodavnica, jedan od najpopularnijih i najpotrebnijih nastupa u okviru svog biznisa kada nudite bilo neki proizvod ili neku uslugu, više nije nikakva tajna, jer se već godinama sve uporno seli na sam internet. 

Međutim, kada je kupovina putem interneta u pitanju, ljudi su bili podeljeni. Postoji veliki procenat onih koji nisu kupovali online, što jer nisu bili bolje upoznati sa online kupovinom, što jer im ovaj način nije bio blizak ili su imali neku vrstu straha da neće dobiti ono za šta su platili.

Pandemija korona virusa umnogome je izmenila način na koji ljudi kupuju. U situaciji kada je odlazak u standardnu prodavnicu postao jedno od najrizičnijih mesta za zaražavanje, potrošači su se okrenuli online kupovini kao znatno razumnijoj opciji. Ovo je doprinelo da čak i oni koji su ranije odbijali ovaj način kupovine razbiju svoje predrasude i generalno je internet kupovina doživela pravu ekspanziju. Evo šta moraju da urade svi biznisi kako bi održali korak sa ovim novim trendom kod potrošača:

Za početak se mora izraditi internet prodavnica

Lakše je reći nego uraditi, za mnoge biznise, izrada internet prodavnice zvuči kao veliki korak u poslovanju, ali imajući u vidu sve prednosti, ne bi trebalo da bude tako: jednostavno rečeno, kada se ima kvalitetna internet prodavnica, što sa aspekta potrošača, što sa aspekta biznisa koji će tu prodavnicu da vodi ono što je zagarantovano jeste značajan rast poslovanja i odličan povrat investicije. 

Šta sve ta internet prodavnica mora da sadrži?

Nije dovoljno samo napraviti online prodavnicu, već se moraju imati na umu tokom svakoga koraka u procesu planiranje sve bitne funkcije koje ta internet prodavnica mora da ima. One podrazumevaju pažljivo isplaniranu kategorizaciju proizvoda, omogućavanje da se sadržaj lako administrira, povezivanje sa različitim načinima plaćanja, pregledan, user friendly sajt i dizajn prilagođen za sve tipove uređaja, kao i solidnu bazu za dalji rad na optimizaciji. 

Zašto je bitno da sajt bude optimizovan?

Pre svega, da bi se proizvod prodao i da bi online prodavnica zaživela, moraju se privući posetioci na sajt. Osim plaćenog oglašavanja koji daje rezultat onoliko dugo koliko se u isto ulaže, ulaganje u optimizaciju sajta koja će doneti organsku posetu sajtu je od krucijalnog značaja jer daje rezultate gledajući na duge staze.

Koga angažovati za izradu prodavnice?

Pomoć možete naći na brojnim sajtovima i kanalima koji se time bave, ali postoji i profesionalna pomoć koju pružaju marketing agencije. Kako biste bili sigurni da ćete dobiti kvalitetnu i pritom dobro optimizovanu online prodavnicu, potrebno je da u izradi sajta aktivno i zajedno rade programer i SEO stručnjak. Iz tog razloga, preporuka je da angažujete agencije poput Web Business Solutions-a koje nude kompletnu uslugu – od izrade online prodavnice do optimizacije. 

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *