Organizacija proslave firme – posvetite pažnju svim detaljima
Vaša kompanija je ostvarila rekordnu prodaju, lansiranje novih proizvoda je bilo više nego uspešno, ili ste imali odličan kvartal u poslovanju, i želite da zaposlene ali i poslovne saradnike nagradite za postignute uspehe.
Organizacija proslave vaše kompanije je idealan način da proslavite poslovna dostignuća ali i da se vaši zaposleni i saradnici opuste i druže. Na ovaj način pokazujete da vam je stalo do vaših zaposlenih ali i saradnika, i da cenite što su predani i posvećeni postizanju postavljenih ciljeva vaše kompanije. Uspeh jedne firme se meri i time koliko su zaposleni zadovoljni.
Naravno, tu su i primanja ali i to kakav odnos vlasnik ili vlasnici imaju prema njima, kao i uopšte međuljudski odnosi u samoj kompaniji. Sve to može uticati na stvaranje pozitivne atmosfere i doprinosi motivaciji ali i većoj produktivnosti. I upravo zato razne proslave s vremena na vreme mogu doneti još veće jedinstvo i ostvarivanje zacrtane vizije.
Rezervišite savršeno mesto
Jedna od prvih stavki prilikom organizacije proslave jeste izbor sale u kojoj će se neki događaj slaviti. Event centar koji može da ugosti veći broj zvanica je idealno mesto, jer ne morate praviti kompromise ukoliko imate veliki broj gostiju. Poželjno je da event centar poseduje sopstveni parking, koji je pritom dovoljno prostran kako bi svi gosti koji dođu sopstvenim automobilima imali obezbeđen parking na licu mesta.
Naravno, ukoliko je napolju lepo vreme, proslava se može organizovati i na terasi, pa u tim slučajevima birajte event centar koji ima otvoreni spoljni prostor, u vidu prostranog dvorišta ili terase. U slučaju kiše ili hladnijeg vremena, uvek imate mogućnost da proslavu premestite u zatvorenu salu, pa nema potrebe za dodatnim stresom i brigom.
Profesionalno osoblje
Proslave firmi prilikom organizacije zahtevaju i angažovanje osoblja koje je profesionalno i ima iskustva u ovakvim događajima. Konobari, koji su vrhunski profesionalci u svom poslu, ali i osoblje koje je zaduženo za spremanje hrane. U zavisnosti od vrste proslave, svakako postoji mogućnost da se angažuju i hostese, ali i prevodioci ukoliko su gosti poslovni saradnici iz inostranstva.
Proslavu možete podići na viši nivo ukoliko angažujete barmena ili nekog koktel majstora i svojim zvanicama obezbedite da uživaju u ukusnim koktelima. Uniforme u kojima je osoblje moraju biti u skladu sa proslavom, kako bi sve izgledalo savršeno. Takođe, za zvanice možete odrediti i neki dress code, kako bi proslava bila na svetskom nivou. To može biti elegantan dress code, ali i neki malo opušteniji stil u vidu neke manje formalne odnosno kežual kombinacije.
Bogat ketering
Proslava nije proslava ako na njoj nema obilje hrane i pića. Izbor hrane zavisi i od toga kog je tipa planirani događaj. To može biti neki svečani ručak ili večera, ili neki koktel ketering, ali i švedski sto. Mnoge sale nude mogućnost da oni za vas pripreme svu hranu, jer imaju svoju kuhinju. Isto tako možete angažovati neku firmu koja se bavi keteringom.
Na vama je da samo odaberete jela koja će se tog dana ili večeri služiti vašim zvanicama a oni će sve to učiniti za vas. To može biti neko bogato predjelo, ali i neki specijalitet u vidu bifteka ili nekog internacionalnog jela. Potrudite se da imate veliki izbor različitih vrsta salata, kao i određeni broj priloga uz razna jela.
Kada je švedski sto u pitanju, tu se mogu naći neki domaći gurmanluci, poput suvog mesa, ali i razne pite, salate i roštilj. Ako imate zvanice iz inostranstva, omogućite im da probaju domaća jela. Obezbedite i neku opciju za one koji ne konzumiraju meso, kako bi svi gosti bili zadovoljni. Što se tiče pića, neka izbor bude bogat kako domaćim vinima, rakijama i ostalim alkoholnim i bezalkoholnim pićima, ali i nekim stranim pićima kako bi zadovoljili ukus gostiju.
Izbor pravog benda
Najbolji završetak svake proslave jeste ostanak na podijumu do kasno u noć. Zato je angažovanje dobrog benda i više nego poželjno. Na taj način, uz prave hitove kako domaće, tako i strane muzike, gosti će se opustiti i dobro provesti. Imajte u vidu da su najbolji bendovi angažovani i po nekoliko meseci pa čak i godinu, dve unapred, pa se može desiti da ako organizujete neku proslavu na brzinu, nemate veliki izbor slobodnih bendova pred sobom.
Birajte da sam događaj bude u petak ili subotu, odnosno onog dana kada zaposleni mogu da se opuste i ne razmišljaju o ostanku do kasno u noć jer sutra ne rade. Potrudite se da svi detalji budu savršeni i da gosti sa sobom ponesu nejlepše uspomene sa proslave na kojoj će se slaviti uspeh ali i svi ljudi koji su tome doprineli.
Komentari