Rokovnici kao promotivni materijal
Ulaganje novca u marketing treba da bude sa jasno definisanim ciljem i ostvarivim rezultatima. Veliki broj poslovnih subjekata teži da kroz marketinške aktivnosti ostvari unapređenje prodaje, veću prepoznatljivost u javnosti, kao i druge ciljeve koji će učiniti biznis snažnijim, većim i stabilnijim.
Mnogo je raznovrsnih promotivnih materijala koji se dizajniraju i štampaju u svrhu realizacije marketinških aktivnosti. Jedan od njih su i rokovnici – kvalitetne sveske sa ojačanim koricama, za koje su sigurno svi zaposleni ljudi čuli. Rokovnici su bitan deo marketinga i svrstavaju se najpre u promotivni materijal, koji je neizostavan za razvoj strategija publiciteta i pozitivne usmene propagande.
Rokovnici imaju štampane motive i detalje
Ono što čini da rokovnici budu prepoznatljiv promotivni materijal, koji sigurno ostavlja snažan utisak i stvara efekte u javnosti, jeste njihova besprekorna i kvalitetna štampa. Naime, rokovnici nisu samo kombinacija sveske, planera, imenika i kalendara, već mnogo više od toga. Iako su specijalno dizajnirani na praktičan način, kao i da budu vrlo korisni, sveukupno ostvaruju snažne marketinške efekte.
Štampa na ovim promotivnim materijalima uglavnom obuhvata prenos logotipa firme, zatim kontakt podatke, reklamne detalje, poruke i ilustracije – sve ono što će i na stolu, ali i u prolazu biti transparentno predstavljeno i vidljivo. Rokovnici treba da budu kvalitetno osmišljeni, boje ukombinovane, a štampa vrhunskog dizajna, jer jedino na taj način će biti privlačni u javnosti.
Rokovnici su sjajan korporativni poklon
Veoma primeren izbor kada se radi o poklanjanju sitnica poslovnim partnerima – kupcima, dobavljačima, investitorima, bankama ili drugim entitetima, jesu rokovnici. U kompletu sa brendiranom kesom, hemijskom olovkom, priveskom, šoljom i drugim promotivnim materijalom, ovaj poklon može izgledati savršeno. I ne samo da će ostaviti snažan utisak, već će biti i vrlo koristan i praktičan. Najčešće se rokovnici nose sa sobom na sastanke, ili stoje u kancelarijama na stolovima koji su vidljivi svim posetiocima.
Kada su u pitanju korporativni pokloni, oni se često daruju prilikom obeležavanja važnih datuma za biznis – proslavu godišnjica, uvođenje novih proizvoda, uspešan završetak poslovne godine, specijalni događaji i mnogo drugih povoda. Kako je važno biti pažljiv kada je u pitanju znak pažnje za saradnike i sama vrednost poklona koja ne sme biti visoka, rokovnici su uvek poželjan detalj, a istovremeno izgledaju izrazito luksuzno i prefinjeno, ukoliko su svi detalji usklađeni.
Rokovnici pružaju mogućnost brendiranja
Štampa na promotivnim materijalima ne kreira se samo radi privlačenja svakog pogleda, ostavljanja utiska i stvaranje poznatosti u javnosti. Svaki od navedenih efekata dugoročno posmatrano može biti kvalitetna osnova za brendiranje. Razvoj brenda ili marke mora da bude na stabilnim osnovama, uz posvećenost i obraćanje pažnje na aspolutno svaki detalj. Rokovnici sa štampom treba da budu identično dizajnirani kao na primer promotivna kesa, ali i oslikano službeno vozilo. Boje logotipa i drugih podataka treba da budu iste kao na sajtu, flajerima, u reklamama i na svim drugim vidljivim mestima. Kako su rokovnici vrlo vidljivi, traženi i rasprostranjeni jer su i troškovno isplativi, oni su efikasno sredstvo za početak procesa brendiranja uz kvalitetan promotivni materijal.
Rokovnici su važan deo korporativnog identiteta, najviše zbog toga što odaju kvalitet, luskuz, prefinjenost i imaju sve elemente za stvaranje prepoznatljivosti firmi. Kao promotivni materijal, odličan su izbor za korporativne poklone, ali i svakodnevni rad i organizaciju zaposlenih kojima je potreban neki vid „organizatora“ ili planera. Rokovnici predstavljaju važan deo brendiranja, i ako su svi detalji usklađeni, zaista mogu da izazovu neverovatnu pažnju i zainteresovanost javnosti.
Komentari