Istine i zablude o flajerima – Zašto su oni i dalje dobra opcija

U digitalnom svetu, u kakvom živimo, deluje da su flajeri nešto što je prilično ostalo iza nas. Toliko nas reklama okružuje sa svih strana kada samo uzmemo telefon u ruke, da su nam najmanje flajeri potrebni. Međutim, u biti nije baš tako.

Postoji mnogo razloga zašto su flajeri i dalje efikasno reklamno sredstvo i postoji mnogo dokaza koji pokazuju da oni i dalje rade posao, možda čak i mnogo bolji posao od reklama koje vam iskaču konstatno dok listate neki sadržaj ili slušate neku pesmu na Youtubu.

Zabluda: flajeri iz poštanskog sandučeta se ne čitaju

Verovali ili ne, iako na većini zgrada piše da ne primaju reklmni materijal, većina stanara kada im stigne nešto u poštansko sanduče zapravo to i pročita. Da ne bismo ovde govorili generalno, iznećemo i precizne brojke. Naime, Čak 79% ljudi kada otvori sanduče i izvuče flajere pogleda ih dobro, pre nego što dalje odluči šta će s njima. Uzmite i sebe kao primer, koliko puta vam se desilo da pročitate flajer? Verovatno mnogo više puta nešto što ste odgledatli reklamu na Youtubu. Idemo dalje,čak 38% ljudi zadrži flajer u svojoj kući  i do nekoliko dana. Šta to znači? Nešto im se svidelo, privuklo im je pažnju i možda misle da će im zatrebati. I treća, jako važna stvar  – 13% ljudi zadrži flajer više od nedelju dana. To je dakle ona sigurna grupa koja će možda nekada nešto i konzimirate koristeći taj flajer.

Istina: ljudi smatraju da su flajeri korisni

I pored svih zabrana ostavljanja reklamnog materijala mnogi ljudi smatraju da su flajeri i te kako korisni. I ne govorimo samo o starijoj populaciji. Jedno istraživanje je pokazalo da više od 70% ljudi misli da flajer jesu korisni. Više od 60% ljudi će se upravo zbog tog flajera uputiti u supermrket da potraži nešto što mu je potrebno. Dakle, na flajerima postoji nešto što nas posebno zainteresuje. Tu je jednostavno predstavljeno ono što sve ljude najviše zanima, a posebno kada je hrana u pitanju.

Zabluda: flajerima ne možeš doći do velikog broja ljudi

Možda vam se čini da ne možete doći do ciljne grupe i da postoje mnogi internet alati kako da dođete do ciljne grupe, međutim, flajerima svakako možete doći do velikog broja ljudi. To je činjenica. Ubacivanjem u sandučiće, deljenjem na ulici, u prodavnicama, tržnim centrima, plažama itd, svakako povećavate mogućnost da se za vaše proizvode čuje. Ako ste usmereni na proizvodnju i prodaju robe i usluga široke potrošnje, onda su vaša ciljna grupa gotovo svi.

Istina: flajeri mogu biti interaktivniji od drugih vidova promocije

Ovo je stoprocentna istina. Tačnije, na flajerima se mogu naći kuponi, popusti i sve ono što i te kako može da pozove na akciju. Ako vi vidite da imate kupon u rukama ili nešto što možete uraditi samo sa tim flajerom, možda vas to povuče da to uradite. Ljudi vole popuste, vole pogodnosti, vole da su upravo oni izabrani da dobiju takvu vrstu flajera i zato je akcija u ovom slučaju daleko efikasnija.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *