SAVRŠEN I PRIJATAN POSLOVNI AMBIJENT: ČETIRI SAVETA ZA UREĐENJE KANCELARIJA

Ako bismo se bavili samim značenjem i definisanjem pojma kancelarija onda možemo govoriti o prostoriji koju zaposleni neke firme ili organizacije koristi za obavljanje stručnih administrativnih poslova u cilju ispunjenja svrhe za firmu ili organizaciju za koju radi. Ako bismo laički opisali ovaj pojam to bi bilo mesto koji koristimo za rad, i koji najčešće delimo sa kolegama ili koleginicama. 

S obzirom da govorimo o mestu na kojem provodimo aktivno osam sati dnevno najčešće pet dana u nedelji važno je da on odgovara našim potrebama. Da bude inspirativan i stimulišući za rad čime se povećava i naša produktivnost. Često je to izazovan zadatak s obzirom da  ovaj prsotor obično delimo sa nekim. Shodno tome potrebno je da ipak nađemo mesto za lične stvari i pečat koji će učiniti da se tu osećamo prijatno, ali sa druge strane i da ostavimo dovoljno za one sa kojima ga delimo. 

OSVETLJENOST PROSTORA

Vodite računa da mesto na kojem radite dobija dovoljno prirodne svetlosti. Ovo utiče na energiju prostorije, ali i na vaš poslovni entuzijazam. Ako to ipak nije moguće zbog lokacije zgrade ili blizine puta, osigurajte da imate jaku veštačku svetlost. Ovo je bitno jer slabo osvetljene kancelarije mogu izazvati pospanost i smanjiti vašu produktivnost. Pored osvetljenja osigurajte i da uvek ima svežeg vazduha. Ove sve stvari jako su važne ako se bavite poslom koji zahteva punu koncentraciju i usredsređenost kao što su poslovi vezani za račune, novac i brojke poput knjigovodstvenih agencija ili fokusiranosti na detalje i pravni okvir koji se zahteva u advokatskim kancelarijama. 

DETALJI KOJI ASOCIRAJU NA VAŠU STRUKU

Svako opremanje radnog mesta ipak će najviše zavisiti od prirode posla kojim se bavite. Na taj način svaka struka kreira svoj stil uređenja oplemenjen detaljima vezanim za posao kojim se bave. Knjigovodstvenu agenciju može krasiti mnogo papira, lepog kancelarijskog pribora, prilagođenog nameštaja. Turističku agenciju oplemenjuju globusi, makete aviona ili autobusa, geografske karte. Advokatske kancelarije krasiće figure, zakoni i licence. Ono što značajno u svim navedenim oblastima može da oplemeni atmosferu, a posebno kod advokatskih kancelarija jeste lepo istaknut logo firme. To kod klijenta ili posetilaca može izazvati osećaj sigurnosti i stabilnosti vašeg brenda i integriteta, ali i osećaju pripadnosti. 

CVEĆE POGODNO ZA POSLONI PROSTOR

Nije svako cveće dobar izbor za radno okruženje. Posebno ako vaša prostorija ne dobija dovoljno prirodne svetlosti ili nemate razvijenu naviku redovnog zalivanja i nege oko cveća. Dakle, zaključićete da je najpraktičnije da birate cveće i biljke koje ne zahtevaju puno posla oko održavanja. Dracena, potos, krasula i sanseverija mogu biti dobar izbor u ovu svrhu. Takođe, pravo osveženje može biti i sezonsko cveće u vazama. Ne treba zanemariti ni uticaj koji biljke imaju na pročišćavanje vazduha. Saksije sa veštačkim cvećem nisu preporučena opcija. 

LIČNI DETALJI

Ovo je posebno važno jer se upravo ličnim detaljima postiže osećaj da pripadate tom prostoru iako ga deli vas nekoliko. Stavljanje rama sa slikom vaše porodice, cveća koje vam je poklonila draga osoba, papirića sa ljubaznom porukom kolege/koleginice ili bilo koje druge figurice ili detalja koji za vas lično ima vrednost može biti od velikog značaja. Ipak, ovde budite obazrivi da ne preterate. Ako radite sa decom i mladima ili se bavite putovanjima vaš prostor je poželjno da bude ukrašen sa dosta detalja, vredrih boja i različitih figura. Ali ako ste pak neko u čijem se prostoru susreću posao i zakon, kao što su advokatske kancelarije, vodite računa da ne preterate u izboru ličnih detalja. 

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *