Zašto su rokovnici promotivni materijal sa tradicijom
Marketinške aktivnosti osmišljene su sa ciljem privlačenja pažnje javnosti, razvoja imidža i brendiranja u dužem vremenskom periodu. Promotivni materijali važan su deo ovih koraka, bez kojih nije jednostavno zamisliti pravu reklamu, pominjanje i prepoznatljivost u javnosti. Rokovnici su tradicionalno poznati kao važan reklamni materijal, koji je vrlo primetan, ali i koristan i praktičan svima.
Sitnice kao promotivni pokloni uvek su dobro došli, zbog čega rokovnici dugi niz godina imaju „svoje mesto pod suncem“ prilikom darivanja. Prikladnim poklon se smatraju predmeti koji nemaju veliku novčanu vrednost, ali zato mogu biti i više nego funkcionalni osobama kojima se daruju. Uz rokovnike, često se poklanjaju hemijske olovke, šolje, majice, fascikle i mnogo toga drugog.
Efikasno planiranje i organizovanje vremena
Rokovnici su veoma popularni kao savršene sveske u kojoj je organizacija vremena, svakog dana, za duži vremenski period potpuna i jednostavna. Naime, prvenstveno postoje klasične sveske, notesi, agende i planeri sa različitim kombinacijama redova i kolona, za što lakše i brže planiranje svih aktivnosti. Veoma su popularni rokovnici koji su prilagođeni tekućoj godini – sa jasno raspoređenim kalendarom, ličnim podacima, zatim stranicama za svaki dan planiranja po datumima, prostorom za beleške, kao i nizom drugih unapred štampanih elemenata.
Notesi mogu da imaju jednostavne linije za ispisivanje na svakoj strani, ili dodatak rasporeda po danima, čak i satnicama, što je za određena radna mesta ključ uspešne organizacije. Zbog niza prednosti, mogućnosti i funkcija su prikladan poklon svima – članovima porodice, prijateljima, ali i poslovnim saradnicima kao što su kupci, dobavljači, bankari, investitori i mnogi drugi. U kombinaciji sa brendiranom kesom, fasciklom, hemijskim olovkama i drugim promotivnim materijalima, rokovnici su savršen korporativni poklon.
Prikladno brendiranje i korporativno darivanje
Od ranijih godina rokovnici su prepoznati kao prikladan poklon u svim prilikama, a posebno tokom negovanja poslovne saradnje. S obzirom da je u pitanju promotivni materijal koji se može videti u svim kancelarijama, na poslovnim sastancima i službenim putovanjima, ali i kod kuće, vrlo je primetan i moćan element marketinga. Zbog toga, postoji osnova za brendiranje sa snažnim efektima prepoznatljivosti u javnosti i razvoja korporativnog identiteta na tržištu. Rokovnici su sjajan poklon jer se na prostranim naslovnim stranama može oslikati logotip kompanije, zatim kontakt podaci kao što su brojevi telefona, imejl i adrese sedišta, ilustracije i slično.
Uz kvalitetnu štampu, dostupna je široka paleta boja zahvaljujući kojoj se u potpunosti pronalazi ton koji odgovara korporativnim nijansama firme. Unikatno je i štampanje posveta, kao i osmišljavanje promotivnih kompleta koji čine notesi različitih dimenzija, hemijske olovke, stikeri i specijalne fascikle ili torbe za njihovo kompaktno čuvanje. Planeri, agende i srodni notesi su kao stvoreni za brendiranje putem oslikavanja naslovnih i unutrašnjih stranica, jer kao takvi su veoma primetni javnosti, a u pogledu darivanja su sjajan poklon, nenametljive vrednosti.
Rokovnici su tradicionalno poznati kao korporativni poklon koji je vrlo elegantan, luksuzan i dopadljiv svima. Posebno su važni u poslovnom svetu, jer je bez njih teško zamisliti svakodnevnu organizaciju, kao i zapamtiti brojne obaveze. Dodatno, odgovarajući su i kao poklon za diplomiranje, zaposlenje, godišnjicu rada, kao i rođendan. Zbog svih prednosti i tradicije koja prepoznaje kvalitet ovakvih darova, čak i u digitalnom dobu imaju značajnu ulogu u svakom biznisu.
Komentari