Event centar – mesto dobre reklame i zabave
U poslednje vreme se sve češće pominje event centar kao sinonim dobre zabave, odmerene, sofisticirane, sa stilom. Event smo uvezli iz engleskog jezika, ova reč odnosi se na dogadjaj koji je na odredjenom mestu, traje u ograničenom vremenu, a često se povezuje i sa dogadjajima koje prate mediji.
Još dvadesetih godina prošlog veka pominje se kao reč za okupljanja na odredjenom mestu, danas bi mogao da znači sve od navedenog, ipak, najčešće se koristi kao izraz za dobro marketinški izreklamirani dogadjaj, a sama reklama, prezentacija ili predstavljanje nečeg novog, najčešće u firmama, njihovim strategijama, asortimanu, često je svrha tih okupljanja u event centrima.
Kako da iskoristite event centar u svrhu dobre zabave?
Možda ste imali prilike da budete na nekom event dogadjaju, možda niste, kako god, prvi utisak koji odaju takva okupljanja je da ceo tim, koji je okupljen u cilju planiranja, koordiniranja i izvodjenja event dogadjaja, ima za cilj da stvori neku iluziju o doživljaju dogadjaja, ne samo puki doživljaj. O kakvom god hepeningu da je reč, nekoj ceremoniji u bilo koje svrhe, venčanju, rodjendanu, korporativnim proslavama, korporativnim promocijama, u event centru pobrinuće se za to da dogadjaj bude nesvakidašnji, da počev od dekoracije, hrane, posluženja, prateće muzike, svi prisutni steknu utisak da su prisustvovali nečemu drugačijem, nesvakidašnjem, da su na mestu dobre zabave. U poslednje vreme se iz tog razloga event centar izjednačava sa mestom dobre zabave, razlog je jednostavan, mnogo truda se ulaže u planiranje svakog detalja na takvim dogadjajima.
Korporativna proslava u event centru kao najbolja reklama
Ukoliko se kao firma odlučite za organizovanje koorporativne proslave u event centru, imaćete sigurno priliku da se gostima, bez obzira da li je reč o zaposlenima koji Vas dobro poznaju ili poslovnim partnerima koji tek treba da Vas upoznaju, prikažete u jednom novom svetlu. Sigurno ćete se i sami iznenaditi, verovatno neočekivanom atmosferom odmerenosti u svemu, što jeste odlika dogadjaja koji Vam pruža event centar. Odmerenost kao mera je dobra u svemu, posebno je dragocena u prezentovanju poslovnom okruženju. Svaka ozbiljna korporacija misli o tome da njena reklama bude odmerena, da se ne preteruje ni u čemu, da pokaže ni premalo, ni previše, nego baš onoliko koliko treba. To se lako postiže na koorporativnim proslavama koje su unapred dobro isplanirane, gde organizacija dogadjaja nije zakazala ni u jednom detalju, kada se vodi računa o svemu, od ambijenta u kome je dogadjanje, preko hrane koja se poslužuje i onih koji poslužuju hranu, do onih koji treba da zabave i opuste goste. Event centar je svakako dobar izbor ukoliko Vam je namera da proslava bude jedan vid odlične reklame. Svaki event centar karakteriše prostor koji stvarno privlači pažnju dekorom i uredjenjem, pa će sigurno biti razlog da se o njemu priča u Vašim poslovnim krugovima i nedeljama posle proslave, što je odlična reklama. Doprinećete da Vas u poslovnom svetu prepoznaju kao partnera od ukusa i stila, na taj način otvarate neke puteve koji su možda iz zanemarljivih razloga bili zatvoreni, prosto Vas partneri nisu dobro znali, a dogadjaj u event centru može biti prilika da Vas upoznaju.
Komentari