Kako promovisati biznis na najbolji način?
Ako ste vlasnik biznisa, onda sigurno znate da je marketing i promovisanje vaših usluga jedna od najbitnijih stvaki kada je reč o uspešnom poslovanju. Danas je to naročito važno s obzirom da je konkurencija velika u bilo kom polju i potrebno vam je mnogo kreativnosti kako biste se izdvojili i dobili pažnju potencijalnih potrošača. Internet marketing je svakako bitan deo promovisanja vašeg biznisa, ali da li je i najefektivniji? U nastavku ćemo se baviti važnošću promovisanja biznisa van internet stranica, kao i koji je to način da se vaš biznis izdvoji u odnosu na konkurenciju.
Zašto su vizit karte i dalje najbitnije?
Profesionalni svet nudi mnogo prilika u raznim okolnostima. Za vas i vaš biznis je neophodno da kod sebe uvek imate opšte informacije o vašim uslugama kako biste bili spremni da odgovorite potencijalnoj mušteriji. Vizit karte su odličan način za ovu vrstu komunikacije. Ako zamislite sebe na nekom događaju koji sadrži potencijalne mušterije, svakako morate pronaći način da se predstavite. Samo predstavljanje neće biti dovoljno jer je potrebno da potencijalna mušterija ode sa znanjem o vašim uslugama. Vizit karte u ovom kontekstu mogu poslužiti kao podsetnik. U trenutku potrebe potrošača za vašim uslugama, uvek se mogu osloniti na informacije sa vizit karte i na taj način sebi naći rešenje, a vama doneti novu poslovnu priliku. Vodite računa da vaša vizit karta bude tačna i precizna kada je u pitanju pružanje informacija. Potencijalni potrošač će se osloniti na te informacije a to mu vrlo često može pomoći u odluci da li da vas kontaktira ili ne. Potrudite se i da dizajn vaše vizit karte bude u skladu sa vizuelnim identitetom vašeg biznisa. Ovo u mnogim situacijama može biti odlučujući momenat kod potrošača jer vizuelizacija biznisa govori mnogo o njegovim uslugama. Knjigovodstvena agencija, zanatska radnja ili velika kompanija, totalno je nebitno čime se bavite, vizit karte su definitivno odraz profesionalnosti, a profesionalnost je neophodna za svaki vid biznisa.
Da li flajeri i dalje dobro funkcionišu?
Mnogi misle da se flajeri danas potcenjuju i da vrlo često završe u kanti za đubre. Ovo je zapravo daleko od istina. Poenta flajera nije samo doći u ruke potrošača i ostati sa njima, već da im u brzim momentima brzo i prenese informaciju. Kada vidimo kako se flajeri dele na ulici, često uzmemo iz pristojnosti prema osobi koja je za to plaćena i koja radi svoj posao. Međutim, bez obzira na to uvek ćemo pogledati šta smo to uzeli bilo da nas interesuje ili ne. To je dovoljno da registrujemo informaciju o postojanju određenih usluga i da ukoliko nam budu zatrebale znamo gde da se obratimo. S obzirom da flajeri brzo prenose informacije potrebno je da budu efektni. Moraju biti upadljivih boja ali jednostavnog dizajna kako bi potencijalni potrošači dobili jasnu sliku o čemu se radi. Deljenje flajera na ulici je jedan od najboljih načina da se dođe do što raznovrsnije publike.
Koliko vizuelni identitet utiče na marketing?
Vizuelni identitet možemo svrstati u najbitniji deo vašeg poslovanja. Naročito danas kada je estetika materijalizovana i odmah potom i digitalizovana, poslovni svet se trudi da se svojim unikatnim dizajnom izdvoji u odnosu na konkurenciju. Vizuelni identitet mnogo zavisi i od vaše ciljne grupe. Samim tim dolazimo do zaključka da je to još jedan bitan deo marketinga. Onako kako vi vaš proizvod ili usluge predstavite vizuelno, tako će i vaša ciljna gupa odgovoriti. Veoma je bitno da dobro poznajete ciljnu grupu koja će se sa vašim biznisom najviše identifikovati. S obzirom na to, pažljivo birajte dizajn i prepustite stručnjacima kao što su grafički dizajneri da vam pomognu u tom prilično zahtevnom poslu.
Komentari