Svaki novi korak u kompaniji je povod za proslavu
Poslovna politika novog doba odlikuje se uvođenjem elemenata humanizma, i podsticanja atmosfere bliskosti unutar kompanije. Razvijanje family feeling odnosa pokazala je praksa, posebno je važno i van radnog ambijenta na događajima gde bi radni zadaci bili u drugom planu, a neformalna komunikacija dobila primat .
Druženja zaposlenih različitim povodom deo su ovakve vrste nastojanja, a za tako nešto najpodesniji su restorani specijalizovani za organizaciju korporativnih događaja.
-
Novosti u kompaniji kao razlog za slavlje
Pandan ubedljivo najveselijim i najsvečanijim familijarnim događajima kojima se obeležavaju različiti počeci (brak, rođenje deteta, prvi rođendan, kupovina stana i slično) jesu korporativne proslave sličnim, ali povodima u oblasti biznisa.
Bilo da je reč o otvaranju nove poslovnice, proširenje tima formiranjem novog odeljenja, otvaranje ili sigurno pozicioniranje na novom tržištu, promocija novog proizvoda ili usluge, započinjanje novog, ili uspešan završetak velikog projekta mogu biti povod za kompanijsko slavlje.
Okupljanje zaposlenih sa ciljem da se obeleži novi početak, ili proslavi uspeh imaju za cilj da se, pored dobrog provoda, razvija i timski duh, kao i kolektivna odgovornost za poslovne rezulatate.
-
Koprorativna slavlja sa merom
U interesu kompanije jeste da zaposleni sa slavlja ponesu utiske o dobrom provodu, lepo provedenom vremenu, ali i sliku kompanije koja im je to omogućila. Kada je reč o ovom drugom menadžment, ili tim za organizaciju proslava uglavnom će se potruditi da realizuju proslavu na kojoj će dominirati identitet kompanije, vizualno, narativno, i na svakom koraku.
Od postavljanja vizuelnih oznaka, na ulasku u restoran, na stolovima, panoima, ili detaljima kojima će biti dekorisana sala, do obraćanja lica zaduženih za animiranje gostiju, događaj bi, svakako trebalo da bude jedan suptilan izraz poslovne politike organizatora.
Previše ili nametljivo istaknuta obeležja stvorila bi utisak formalnosti, pa je na dizajneru da nađe umerenu, ali i efektnu kombinaciju. Narativi na početku, kao i tokom proslave su poželjni iz više razloga. Na prvom mestu potrebno je akcentovati povod, a povremeno obraćanjima podstaći pripadnost timu, organizaciji, ali i podeliti sa gostima informacije koje su bitne za poslovnu politiku.
Ovde se, takođe podrazumeva odmerenost u dužini trajanja i broju obraćanja da slavlje ne bi preraslo u formalan skup sa muzikom, ili jednostavnu proslavu bez ideje. Idealno bi bilo da se ovaj deo proslave preuzme konferansije, profesionalac prijatnog glasa, sa smislom za humor, naravno dobro informisan o povodu.
Prigodni, sitni korporativni pokloni za goste su poželjni, i to neka sitnica u vidu beležnice, olovke, ili sličnog sitne kancelarijske ili proizvodno- uslužne galanterije.
-
Restoran učestvuje koliko i tim za organizaciju
Restoran sa sopstvenim parkingom, iskustvom ili otvorenošću za tim profesionalaca specijalizovanih za organizaciju korporativnih proslava je idealno mesto za ovakve vrste slavlja. Predlog jelovnika čija će konačna verzija biti odobrena od strane organizatora,lista pića, uljudna i diskrena posluga su jedna vrsta garancije za predstojeće uspešan događaj.
Prostor opremljen ozvučenjem, čak i video projektorom ukoliko se uklapa u koncept slavlja, orkestar, podijum, ili dovoljno prostora za igru, pored dela za ručavanje su elementi koji se podrazumevaju. Dovoljno je da uprava restorana dobije precizna uputstva od kompanijskog tima za organizaciju, i da se plan događaja zajednički razradi do detalja. Naravno da pored instrukcija, ili upustava koje dobije, restoran i sam može, shodno svojim kapacitetima i iskustvima, predložiti detalje koji mogu da doprinesu uspešnoj organizaciji.
Od načina posluženja, preko jelovnika, izbora orkestra, elemenata koji bi doprineli željenom dekoru, fotografa, snimatelja, orkestra sa prigodnim repertoarom, do obezbeđenja jesu detalji u kojima restorani mogu dati značajan doprinos samoj proslavi. Za zabavni deo, ukoliko koncept slavlja dozvoljava, restorani mogu omogućiti i pomoć profesionalaca- animatora, zabavljača, komičara, glumaca i slično.
-
Saradnja je ključ uspeha
Korporativna proslava sa koje će zaposleni otići relaksirani, u dobrom raspoloženju, ali i spremi za nove radne izazove koji će rezultirati uspehom koji zaslužuje još jedno, slično slavlje znak je da je događaj uspeo.
Pažljivo isplanirana do najsitnijeg detalja, bez protežiranja zabavnog, ili formalnog dela, sprovedena u delo zajedničkim zalaganjem organizatora i restorana, korporativna proslava ovakvog tipa doprineće osećaju zajedničke posvećenosti i kompaniji, i njenim ciljevima.
Komentari