Korporativni pokloni kao deo poslovnog imidža

Nije jednostavno nikome u savremenom poslovnom svetu da pronađe način da se razlikuje od drugih, ali to ne znači da ne treba razmišljati u tom pravcu. U principu je najbolje na neki način se odužiti i klijentima i poslovnim partnerima u toku novogodišnjih praznika, na primer, prosto zato što je tada najbolja prilika. U vreme kada svi daruju jedni drugima nešto, kako privatno, tako i poslovno, najvažnije je sa puno pažnje osmisliti odgovarajući reklamni materijal.

Poznato je da su poslovni pokloni izuzetno značajni, ali je važno znati i kome treba da oni budu darovani, odnosno u kom trenutku. Baš zato što je vreme uoči Nove godine takvo da su svi u prazničnom raspoloženju, obično je nepisano pravilo da nadležni u različitim kompanijama upravo u tom periodu i biraju da obraduju ne samo svoje poslovne partnere, nego i klijente. A određene kompanije u tom periodu imaju pravilo i da daruju nešto svojim zaposlenima.

Međutim, u tom slučaju je izuzetno značajno, ali i u svakom drugom, poštovanje pravila lepog ponašanja u poslovnom svetu.

Zašto je važan poslovni bonton?

Kao i u ostalim segmentima života, tako je isto i u poslovanju vrlo važno kako se neko ponaša prema svojim kolegama, odnosno klijentima, ali i poslovnim partnerima. U tom smislu pravila poslovnog bontona treba maksimalno poštovati, a posebno kada su u pitanju poslovni pokloni i njihovo uručivanje.

Naravno da ljudi koji imaju iskustva u tome i te kako znaju da je važno odabrati adekvatnu priliku za uručivanje korporativnog poklona, ali isto tako je važno i kakav reklamni materijal jedna kompanija odabere. Sve to igra značajnu ulogu u tome u kojoj će meri takva vrsta marketinških aktivnosti i da bude uspešna, odnosno da li će uspeti da ostvari predviđeni cilj.

Zato je bitno da osoba koja je zadužena za marketing u okviru te firme vodi računa najpre o potrebama klijenata, ali i poslovnih partnera. Određene kompanije i te kako obraćaju pažnju i na potrebe svojih zaposlenih, pa posebno reklamni materijal izrađuju i za njih, kada je na primer u pitanju proslava godišnjice firme, Nova godina ili neki drugi značajan povod.

Odaberite pravu priliku

Sve i da adekvatno osmislite koji će poslovni pokloni da budu izrađivan za vaše partnere i saradnike, odnosno kakav će tačno biti reklamni materijal za vašu kompaniju, vrlo je važno i da odaberete kojom prilikom ćete poslovnim partnerima, zaposlenima ili klijentima uručiti te poklone.

Imajte na umu da loše odabrana prilika može da umanji vrednost konkretnog poklona, ali i da vas i osobu kojoj ga uručujete, dovede u neprijatnu situaciju. Zato je podjednako važno da pažljivo osmislite reklamni materijal, koji će biti izrađivan za vašu kompaniju, ali isto tako i kada ćete ga uručivati. A sve to se posebno odnosi na situacije kada određenom partneru sa kojim poslujete, želite nešto naročito da darujete. Na svu sreću, postoje brojni poslovni pokloni, pa samim svako ima i veliku mogućnost izbora. Obično se preporučuje da prilikom kreiranja takvog poklona ne preterujete, kako biste izbegli da dovedete u neprijatnu situaciju poslovnog partnera. Naime, najbitnije je da bude ispunjena u popunosti svrha jednog takvog poklona, a to je da poslovnom saradniku bude stavljeno do znanja da je vaša saradnja uspešna i da želite da je nastavite. Svako preterivanje u tom slučaju može da se odrazi negativno na vaš budući poslovni odnos.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *